Zbožové porovnávače

Porovnávače zboží, někdy nazývané také zbožovými vyhledávači, katalogy zboží nebo srovnávači cen, jsou webové služby usnadňující nákup v online prostředí. Cílem těchto služeb je porovnat nejen ceny produktů, ale především kvalitu služeb internetových obchodů a nabídnout tak zákazníkovi co nejrelevantnější informace usnadňující nákupní rozhodnutí.

Zbožové porovnávače mají pro e‑shopy především přínos z hlediska marketingu. Provozovatel díky zařazení svého e‑shopu na cenové porovnávače získá cílenou propagaci a e‑shop se zobrazí zákazníkům. Zákazníci, kteří se dostanou z těchto porovnávačů do Vašeho e‑shopu, jsou ti, kteří reálně zvažují koupi nabízeného zboží.

JAK PODPORUJÍ E‑SHOPY

Vlivem rozrůstajícího se rozmachu on‑line nakupování a stále rostoucímu počtu e‑shopů začala být orientace na tomto trhu nepřehledná. V důsledku toho vznikly weby, které se specializují a mají na starost agregování údajů jednotlivých e‑shopů. Zaměřují se na konkrétní zákaznické požadavky a na základě nich vyhledávají konkrétní zboží z těchto e‑shopů.

JAKÝ VLIV TO MÁ NA ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Zbožové porovnávače pod jiným pojmem také cenové srovnávače. Příkladem je například Heureka, zboží.cz a spousta dalších.

CO SI PŘEDSTAVIT POD POJMEM ZBOŽOVÉ POROVNÁVAČE

Díky získávání zákazníků s reálným zájmem o koupi a další formou on‑line propagace, se můžete zviditelnit. Dále také z pravidla dochází k nárůstu konverze. Míra této konverze se pohybuje kolem 4‑8% na cenových srovnávačích. Ovšem procento této konverze může být i o hodně vyšší. Záleží pouze na tom, co nabízíte a jak je Váš web uživatelsky přívětivý.

PROČ MÍT ZAPSANÝ E‑SHOP VE ZBOŽOVÝCH POROVNÁVAČÍCH

Bitnami